textmenu="return false">

9 Juli<3

Idag är det 4 månader sen jag födde ut en liten go och rar prinssesa<3
Tänk att hon blivit 4 månader redan..
Helt sjukt vad tiden går alltså!!! Men så underbara månaderna har det varit! :)

julia sover, Tilda sitter och väntar på maten :P
Och det gör då jag med!
Sen ska vi vidare till församlingshemmet och fixa i ordning, för i morgon är det Juliaś stora dag =)

Tilda har stått och sjungit för mig!!!
Asså fy så jag böra grina och håret stod upp på armar och ben!!
Hon ska sjunga Älskade barn, i morgon i kyrkan =)
Jag kommer stå där och böla! Men det får man faktiskt göra i kyrkan =) Hihi

Nej nu ska jag gå och fixa kyklingen ;)
Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas ni får en underbar och trelvig dag imorgon =D Kram

2010-07-09 @ 19:30:42
URL: http://lillakortalena.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha okej låter bra det ;)

Lycka till imorgon!! <3

2010-07-09 @ 23:42:21
URL: http://delavmittliv.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback