textmenu="return false">

2 Juli!

Igår kväll så var vi till Julia´s farfar, för hennes gammelfarfar och Marianne, Johns faster Sylvia och Peter från Göteborg kom förbi på en fika =)
Julia fick en doppressent av dom också :)
För dom kunde inte komma på julias dop som hon har nästa lördag =)

Julia sover nu.. så typiskt!
Julia och jag vakna halv 10 i morse, så var de bara upp o byta blöja sen la vi oss igen.. Jag ringde syrran och snacka 15minuter sen så sov Julia igen...
Jag som tänkte att vi skulle gå upp då och åka och bada i gisen!!!
men nej, jag får vänta 1 -2 timmar till!
Menmen jag få gå ut här på gräset och lägga mig och vänta till lill tösen har vaknat! =)

Ikväll så ska vi grilla här hemma med
John & Erika, Lule & Erika!
Vi ska äta gott och bada.. basta ville Johan också.. hmm, det räcker nog med denna värme som är ute hoppas jag! =)

nu ska jag gå och titta till min lilla bebis som inte alls är så liten längre :P
Appropå de.. Vi var till BVC i onsdags! 
Julia är 64.5 cm lång och jag titta i min lapp som jag har och jag var så lång när jag var 7 månader gammal.. och Jula är bara 3mån och 3v.  :p hehe  Kommer nog bli en lång tjej.. :)
Hon vägde 7 190g så hon är inte så liten längre nej.. :)
När jag vägde så lite då var jag 6 månader =) Haha

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Åh just det. vad har hon för storlek nu? vi har ju inte setts än!! :(( vill ju lära känna dig Madde.

2010-07-04 @ 00:51:34
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

ja det är klart vi kan göra det. Ska träffa några vänner för att gå till badplatsen, men ska nog kunna klämma in er ihihih. vill ju lära känna dig gumman :D

2010-07-06 @ 01:41:47
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: carrå - 19 år och gravid

Bebisar växer ju så himlans fort :)

2010-07-07 @ 13:09:28
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: Helena

Tiden går ju så fort :D

Hon bara växer och växer! Å så mycket hår på huvudet, så gulligt ;)

2010-07-15 @ 16:49:11
URL: http://helenasworld.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback