textmenu="return false">

Min helg!

I går (Lördag) så åkte jag till Tilda vid 4 tiden! 
Vi käka tacos och hyrde två filmer :) Wallander dödsängeln och Flickvännen från förr!
Och åt massssa godis och chips! :) mumms!!!
Tilda fixa mina naglar, så nu e dom fina! =)
John kom och hämta mig vid 23.30 och då fick vi köra Tilda till Alex också!
Det var nog sista gången jag åkte till henne själv, nästa gång har jag nog en bebis med mig ;)
Men kul hade vi det iaf! Fy fan så vi skratta! Hela kvällen lång!



Just nu står älsklingen bakar Amerikanska Chokladmuffins!
Så snart får vi smaka =D
Sen ska han nog ut med sin pappa, hela dagen!
:/ Kul! Eller inte!
Jag får väl syssel sätta mig själv.. Som jag brukar få göra!!

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback