textmenu="return false">

Måndag

Idag har jag vart till tandläkaren xD
Och de var inte så kul som alla andra gånger kan jag lova!!
Jag fick min TANDSTÄLLNING :O
Så jag har en väldigt jobbig gubbe här hemma!!
Nån som vill ha han? ni behöver inte betala nått! Ni kan få pengar av mig om ni vill!!!
Han går bara och retar mig! Och bara glor på min käft om jag skrattar!!!
Eller så säger han tuff tuff tuff  (Som tågen).......
Eller e han så snäll och säger: åhh du ser så liten ut nu!
Åhhhh gubbar.... Menmen..

jag var hos tandläkaren 1 timme och vi fick sluta och ta pauser 3 gånger för att när jag låg där så blev jag svimmfärdig hela tiden.. :S

Men de e bara för att när jag ligger raklång så ligger hon på mitt storablokärl så de inte kommer upp till hjärnan!
Så därför e de bra med en kudde under ena skinkan när man ligger raklång för då trillar lillen i magen ner åt sidan och då börjar blodet forssa igen! :) Det fick jag lära mig i dag hos barnmorskan! :) hihih
Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback