textmenu="return false">

Man kan inte frysa mer än va vi gör!

Jag ska bara säga en sak till er........
Och jag tänker inte bli så lång varig här i Rånäs så länge till, om inget under skulle ske JUST NU!


När vi vaknar på morgonen så e de 3.2 grader inne...
och -22 ute!!!!!
Vattnen rören har frusit (Så kan inte göra ett dugg)!
det e is på in sidan av några fönster!
När man pratar här inne så kommer de rök ur munnen (Som när man var liten och lekte att man rökte ut)!
Asså ska vi bo så här tills våren/ sommaren kommer?


Men nu e klockan 20.30 och vi har eldat hela dan och nu e iaf graderna upp i 18.4 inne! :O

JAG KOMMER DÖ SOM EN ISBIT!!!!!

Det går ju inte att röra sig! Har legat under en stor filt i soffan hela dan och haft hunden brevid mig så jag kan värma mig!

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback