textmenu="return false">

Hem kommen från Danderyd!!

Vi kom hem för ett bra tag sen från Danderyd :)
Men jag var ju tvungen att kolla runt lite på mina favvo bloggar! :)
Innan jag kan gå in här och skriva lite till er! (:

Men idag så har vi ju vart i Danderyd på föreläsningen!
Och de var helt okej... 
Föreläsningen var från 16.00 till 18.30, Men de gick bra och hur intressant som helst som dom prata om!
Dom prata bland annat om vad man kunde välja för smärtlindring underförlossningen
och vad som händer efter vi fått ut bebisen!!
Dom prata också om hotellet vi ska få bo på sen efter!


Så nu e jag super redo på att föda!!!   xD

Kommentarer
Postat av: Sandra-TvillingMamma

Hehe okeej :)



Killar kan man aldrig veta med, man själv blir ju väldigt förändrad när man får barn.

Kan säga att jag och min kille inte haft det lätt alla gånger :P Sömnbrist och barnskrik gör en inte så glad. Haha :D

2010-01-21 @ 21:30:36
URL: http://sunkiissed.blogg.se/
Postat av: Petra

Vad härligt att kunna gå på en sån föreläsning så man känner sig lite mer beredd. Tror inte vi har sånt här.

2010-01-22 @ 10:35:27
URL: http://superpetrah.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback