textmenu="return false">

Barnmorskan

Så.. nu har jag ätit mig mätt!
Måste äta nått innan jag går till barnmorskan :P
eftersom jag tar stick i fingret varje gång ;) heheh

Idag har jag inte mått bra alls! :'(
kallsvettas och helst svimm färdig och de blev helt svart för ögonen!
Höll på att spy och var helt blek!
HALSBRÄNN så de heter duga!
Börjar få ont i magen varje gång jag rör på mig typ vänder på mig när jag ligger ner!

Så i dag har jag sovit och sovit!
från halv 12 till 14.15!
Var ju tvungen att gå upp i tid och äta lite! :P

Så, nu kan jag åka och ställa mig på VÅGEN!!!!! 
Tror inte jag gått upp så mycket på dom här två veckorna!
typ 2 gram eller så!  =)

Hejdå!
Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback