textmenu="return false">

33+1

Nu e jag inne på vecka 34!
Asså helt sjukt egentligen! :S
Jag fattar inte riktigt vart tiden har tagit vägen?! 
Jag som tyckte jag nyss var i vecka 12!  Då magen var JÄTTE stor!
Men nu då?!
Nu, när det bara e 6 veckor kvar! :0
Asså 6 veckor går sjukt fort ju..
Det e ju bara 1 månad och 2 veckor....
Men hon kan ju komma tidigare eller senare!

Nej jag kan inte förstå det... Men härligt är det!
Tänk så skönt när hon e ute!

Tänkte visa några mag bilder:
Men har för varje vecka!
Men valde ut dom som man såg lite skillnad på! :)

Magen i V12


Magen v16




Magen v21


Magen v25


Magen v27



Magen v32



Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma & Gravid

Vilken mage :D

Jag ska ha barn bara några dagar innan dej, den 20/2 :)

2010-01-12 @ 18:51:12
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Petra

Visst har det gått fort! Känns som bara förra veckan man gjorde grav.testet. Och snart kommer det ligga en liten, liten människa i famnen. Helt otroligt!

2010-01-13 @ 11:33:32
URL: http://superpetrah.blogg.se/
Postat av: regina

hur orkar man gå och bära haha? galet :D

2010-01-17 @ 20:26:56



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback