textmenu="return false">

27/1

Älsklingen kom hem från jobbet 22.55 igår! 
När han kom in så var han helt uppsvälld i hela ansiktet, händerna och helt röd och rödsprängda ögon hande han också!  stackarn! Han hade ju vart ute precis hela dan!
Från halv 7 på morgonen till 22 på kvällen och byggt! 
Men så de vara bara gå och lägga sig när han kom hem!

Och så åkte han 6.15 i morse igen för att jobba, Får väl se hur länge han tänker jobba idag!! 

Min mormor ringde och väckte mig och Rinjah klockan 1 idag :O hahaha
Fan hur jag sover.. sover ju som en stock!!

Det snöar här som bara den.... Men de e bara 4 minus ute!
De var läskigt att gå här ute i skogen nu när de blåste och höll på.. fy..
För de bara flög sånna här stora snö koker ner från träden, man va ju rädd att få en sån tung sak över sig! Så de vart inte nån större runda idag!

Jag vet inte alls va jag ska göra den här lilla stunden som e kvar, tills John kommer hem!!!
Jag har iaf diskat och hängt upp en tvätt!

Men helst skulle jag vilja gå och lägga mig och sova! ^^ hihi
Men de får jag väl inte?!


Ikväll e de ju ANDRA AVENYN xD
och jag bara ÄLSKAR DE!!!!
Så tusan om jag skulle sova just då...
Eftersom de börjar klockan 21.00 :/

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback