textmenu="return false">

14/1

Det blev inge Norrtälje i dag för min del!
Jag åkte hem till mamma och pappa!  Sen efter ett tag  så åkte mamma i väg och då så klart la jag mig i soffan (11.50) och kolla på film med alla hundar.. Vem tror ni somna?
Sen komma mamma och Amanda hem då gick jag och la mig i systers säng och vakna upp 15.30!
Så jag har sovit hela denna dag :) hahaha sköönt!
från 11.50 till 15.30!
Men jag e fortfarande lika trött!
Så ska bara vänta på att älsklingen ska komma ur duschen så vi kan hoppa ner i den ny bäddade sängen, och sova!
Jag e JÄTTTTTTE TRÖTTT!!!!


Åh jag har ingen vovve hemma :'(
Hon e kvar hos mamma och pappa!
Min lilla bebis ska sova utan mig för 2 gången på sina 10 månader!
Min bebis, vem ska nu ligga under mitt kalla täcke och värma det??
:'(


I morgon ska jag iaf åka in till N-tälje!
Jag måste!!!!
Så jag får iaf lite sovmorgon i morgon :P hihihi
för jag ska åka med svärfar in!
Måste hitta nått till min älskling! :)
Sen hem fort till pappa och mamma och hämta Rinjah! :)

Jag måste laadda batterina till kameran också!
Så jag kan ta lite kort i helgen ;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback