textmenu="return false">

Söndag!

Fy, i dag vakna vi 12.20 och Rinjah sov fortfarand :o
Jag kan inte förstå att hon kan sova så länge utan att behöva gå ut och morgon pinka förens så sent!
Duktig flicka!
Hon har inte heller skakat på 3 hela dagar! Så det känns riktigt skönt!
Medicinen verkar hjälpa:) men hon ska bara äta den nån dag till :/ Så hoppas det inte kommer tillbaka när hon slutat!

Gud vilket fint väder det är ute i dag då!! Men dock för kallt.... 
13 minus har vi här nu! Och i natt var det -23  som kallast!

Vi har vart ute på en jätte lång promenad i dag och Rinjah och John har lekt massa på åkern!
Rinjah verkligen älskar mycket snö, hon dyker lixom i snön och sen skuttar vidare!

John e ute och åker fiddy nu och han åker ju fram och tillbaka här på vägen och Rinjah springer som en tok här inne för att hinna med och kolla genom alla fönster.. Hahah


Va ska ni göra i dag?
Jag vill hitta på nått, men de får jag väl inte eftersom John har hittat sin lilla leksak i garaget!!!!
Så jag får nog sitta här och tråka!

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback