textmenu="return false">

Någon som känner igen sig?

Jag har tänkt på en sak.. ( Nu när jag suttit och smält i mig massa goda muffins som älsklingen bakat)
Asså varför äter man inte muffins som vanligt?
Alltså håller den i handen och äter som en kaka?
Dom man ser som sitter och ska äta en muffins tar pekfingret och tummen och nypper av små bitar lite då och då och äter! :) Varför gör vi så för? Det blir ju hur smuligt som helst på golvet/bordet! Och det är ju bara muffins man äter så där konstigt!

Eller är de bara jag som äter muffins med pekfingret och tummen och nyper av lite då och då och stoppar i mun?
Hur konstigt som helst... 
Jag äter inte så där för att jag ska ha min muffins kvar till sist eller för att muffins är så extremt gott! Jag vet inte varför.. Men jag har alltid ätit en muffins på detta vis!

Undra om man äter så där fortfarande som man vart lärd när man var liten.. Bara för att inte sätta i halsen - Muffins e ju ganska stora om man tänker efter!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, jag äter också muffins sådär! :D

Du har helt rätt!

2010-02-01 @ 13:16:23
URL: http://delavmittliv.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback