textmenu="return false">

God morgon?? Kl 14.00

Klockan 12.45 vakna jag idag! Sjukt trött...
Jag somna 01.00 i natt och sov hela 11 timmar och 45 minuter!

Eller jag var upp 10 minuter när älsklingen skulle åka till jobbet!
 För då var jag bara ut på tomten och kissa med vovven så hon kunde sova lika länge som mig :) hihihi
Utan att väcka mig sen! :) Man måste planera sin smön OCKSÅ! ;)

Det var sjukt varmt ute idag.. Eller varmt kan man ju inte kalla de, men de var bara 1 minus ute!
Så hoppas verkligen det blir vår snart xD 
HoppasHoppas!!!

Idag tänkte jag göra kycklingwook till midda!
Är jätte sugen på det, så de får nog bli det idag! 
 
Åhh i kväll är det ju ANDRA AVENYN =D
Men de e ju iaf inte bara jag som tycker om de! xD
Älsklingen också..
 Han tjatar verkligen hela tiden om de är Andra avenyn snart! Hehe
Han har inte riktigt lärt sig att dom bytt dag från tisdagar till onsdagar! :)
Sötnosen min!


Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback