textmenu="return false">

Onsdag

Julia och jag ska vara hemma ensama hela långa dan..
John kommer hem vid 15 tiden, sen byta om sen ner till kontoret igen vid 16 tiden! Sen ska dom till Solvalla, äta midda och sånt me jobbet! Han vet inte alls när han kommer hem i kväll/natt! Men har iaf sagt till han att han får ta sig hem själv ;P

Mina föräldrar kommer över i kväll och håller mig och Julia sällskap! Tack o lov!
Tycker inte alls om att vara själv så länge! Räcker med att vara själva på dagarna ;P

Jag har precis diskat, det brinner i spisen och jag håller på att tvättar nu! Sönt! Sen vet jag inte vad vi ska göra?! kasnke tar en pulka promenad! :)
Kommentarer
Postat av: Anna Mamma till Lucaz

Förlåt madde att jag inte kom. Men hände lite saker idag.. så..

men annars är det bara att höra av dig om du inte har för dig nått. hiiih :D

2010-12-08 @ 23:54:27
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback