textmenu="return false">

Våra Julklappar!!

Julia´s julklappar!!

*Gå vagn - Gammel farmor & gammel farfar (Min sida)
* Pyamas, 2 tjocktröjor, jeans, klänning, mössa, halsduk o snökula- Mig & John
* 2 böcker och julkulor (min första jul) - Gudfar & Erika
* 2 böcker - Min faster Lena
* Nalle -Min faster Liz
*Hello kitty - Moster Amanda
*Bamse - Gammel mormor & gammel morfar (Min sida)
* 300kr - Barbro


* Puma dress - Mormor & Morfar
*Pingu film - Faster Anna
*Tomte & Snögubbe - Mormor & Morfar
__________________________________________________________________

John´s julklappar!!


* Massagedyna - Julia
* Strumpor, 3par kalsonger - Petra & Amanda
* Pressentkort BILTEMA 500kr - Svärmor & Svärfar
* 4 trisslotter - Vanja & Valle (Min mormor & morfar)
* 1000kr -Barbro (Hans mormor)
_______________________________________________________________________

Mina julklappar!!

* Änglar - Mamma & Pappa
* Pressentkort på CERVERA - Mamma & Pappa
* Pressentkort på SKOKANONEN - Mormor & Morfar
* Pressentkort på GLITTER - Mamma & Pappa
__________________________________________________________________________________

Det vi fick tillsammans!!


*Fruktkorg - Anita, Mårten, Felix och Robin
* Chocklad ask - Mina faster Lena
* Ljus lyktor - Mina syster Amanda
* Pressentkort MEDIA MARKT 1500kr - Min mamma & Pappa
Pressentkort IKEA 1000kr - Stickan & Cina


*Rally brudar , pressentkort MIO 300kr - Johns syster Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

ammar du julia fortfarande?

2011-01-06 @ 15:32:08



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback