textmenu="return false">

Helgen.. Julbak!!

:)
I lördags så var Julia hos mina föräldrar medans John och jag var till Uppsala och handla det sista till julen! :)
Fy va brottom jag hade i alla affärer, tyckte John iaf :P Men det e väl inte så konstigt? Jag ville ju bara hem och hämta min bebeis!!! Menmen.. John sa det e bara att öva för varje år kommer det vara så hära bara John och jag handla 1 gång per år kasnke två, att hon inte får åka med och köpa julklappar! :)

Sen på kvällen kom Christian och Erika dom åkte hem vid 22.40 typ! Då damsög jag sen var det bara att hoppa i säng, Julia var också vaken så sent :S :) Juste, Amanda min syster hämta vi också när vi hämta Julia! Så Amanda sov här lördag till söndag!

Igår (Söndag) Var det bara upp och fixa oss och åka in till Norrtälje för att se Julia´s gudmor dansa! :)
vi var hemma igen vid 15 tiden då var det bara för att John och Julia att gå ut och åka pulka och jag och Amanda ställa oss vid spisen och baka en massa julgodis! Amanda åkte hem efter ett bak så där stod jag till 19 tiden och baka! :) Hann natta en flicka där i mellan också! :)
Ni ska få se va jag gjort!

Julia har fått två stora tänder där uppe nu! Så nu kan hon bitas ordentligt!!!!!!

Idag
tänkte vi åka med Petra och Louise in till Stockholm men Julia och jag vakna halv 10 och halv 11 går bussen dom skulle ta! Så vi hann inte :) Rätt skönt att sitta hemma en måndag iaf och bara ta det lungt efter allt åkande och farande på helgen! :)

Det jag julbakade igår var:
Ischocklad med polkasmak och lite polkagris flis på! :)



kokosgodis! kokos doppade i chocklad!



Chockladkola!



Snöbollar! Med smak av citron!



först mörkchocklad på botten sen rostade flagadmandel sen nougat!
Skär sedan i fyrkantiga små bitar!

 

Gjorde inte allt jag skulle heller! Har att göra damsugare och saffranskaka!!

Sen kan det bli julafton:)

Kommentarer
Postat av: sarah

vad duktig du är !! =) vad är det i snöbollarna ? det såg gott ut =)

2010-12-20 @ 17:30:58
URL: http://langtanefterattblitre.blogg.se/
Postat av: Anna Mamma till Lucaz

Duktig du är madde. :D

Allt ser riktigt gott ut. Nam nam.

Har hunnit med rätt mycket ni iaf.

2010-12-20 @ 19:32:17
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Emeli

Haha, om det vorre så lätt att "bara" krysta ut det :P. Men bebis verkar inte vilja komma ut än, får vänta ett tag till :). När ska vi ses hörrö? Kram

2010-12-20 @ 19:39:26
URL: http://jagharettmirakelimagen.webblogg.se/
Postat av: elina

vad gott allt ser ut! lät spännande med ischoklad med polkasmaK! :D lät riktigt gott ^^ kram!

2010-12-22 @ 00:55:53
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback