textmenu="return false">

Tisdag!

Idag vakna vi 11! Fast Julia kom inte upp förens halv 2 ;) haha
säger ju att hon kan sova hur länge som helst! :)

Jag hann iaf diska, tvätta o hänga upp tvätt innan Julia vakna! :)
Julia har badat och legat här på golvet o lekt me massa leksaker!
Och så klart gått runt med sin gåstol :)
Julia i gåstol = INGA MATTOR på golvet, alla saker in mot väggarna!! :)

Julia sover just nu i vagnen, så jag får nog gå och börja med middan nu innan plutten kommer hem!

I morgon blir det nog ett besök till Skebo sen in til Norrtälje och införskaffa mig
mera fotoramar och fotoalbumar = många mer bilder att ta ut på mina älsklingar ;P så kuul!

Efter middan nu så kommer nog hela min stora familj :)

Nej nu måste jag faktiskt gå och börja med maten ;)  Tjoo
Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback