textmenu="return false">

=)

Snart är semestern slut här hemma, då går Julia och jag över till våran vanliga vardag igen..
Med normala sovstunder och mattider igen! :)

Denna sommar har vi bara tagit det lungt med lillfisen!
Men vi har iaf vart till Furvik en dag,
Vi har vart till Åland en heldag, med Skrollans gudfar och tant Erika! ;)
Vart och shoppat väldigt mycket ;) Det tycker Julia och jag om, väldigt mycket ;)
(Stackars pappa John som fått två tokiga flickor ;P )
Har haft en hel dag med shopping och kinamat o fika med Lena och Skrollans gudmor också!

Idag
iaf så är Petra & Marcus här (dom har sovit här)
Julia sover, så snart är de fullrulle här igen :)
Älsklingen sitter och spelar nå tråkigt dataspel han köpt nu!!!
OCH JAA.. Det går inte attt prata med han då!! ;)
När Julia vaknat ska jag bara mata henne! Hon äter vanlig mat nu :) Kanske har skrivit det förr men iaf ;)
Sn ska vi bege oss mot nån stad för att shoppa lite! Haha
Sååå kul och köpa bebiskläder!!!!!! ;P

Julia blir 5 månader på måndag och hon kan redan sitta själv! Min lilla flicka börjar bli riktigt stor nu! :/ :)
Aldelles för fort går det!

På 4½ månad har hon lärt sig:
*Skratta
*Vända sig till mage
(Gör det hela tiden då man lägger henne på rygg)
*Äta vanlig mat
*Sitter själv


Min tokiga bebis<3





Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kul att se er på stan :D Ångra att jag inte stanna och titta på sööööta Julia.. Kom ju på när jag gått förbi att jag aldrig sett henne.. Men du prata ju i mobilen också så ville inte störa!! Vi måste ses någon dag :)

2010-08-07 @ 13:53:47
URL: http://delavmittliv.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Underbara bilder på er. :D



Måste ses något snart Madde! Vill umgås mera med andra föräldrar :D



Vad duktig hon är. Tiden går så fort.

2010-08-09 @ 02:07:06
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Mariel

hej, har ni gjort något spec för att hon ska lära sig sitta? :) typ sätter henne lr så?

2010-08-09 @ 13:13:15
URL: http://mixifamily.com



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback