textmenu="return false">

Tröttmössa :)

I går kväll kom vi hem från Julia´s mormor & morfar!

Idag vakna Julia 11.53.. Alltså då öppna hon ögonen för första gången för i dag :O
Helt sjukt va hon sover!!
visst hon har ju pipit till då hon vill ha mat, men då sover hon lixom..
Sen när vi kom upp då gick vi ut och då sov hon igen..
Och vakna en timme senare och sover nu IGEN... Ja de e jobbigt att sova borta :P hehe


Vi har ingen bil heller :(
För den har min far lånat!
Men ska nog hämta den i kväll igen, vi behöver handla och jag vill ju göra nått i helgen än bara sitta här hemma och ruttna! :)



Kommentarer
Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Världens snällaste lilla flicka ni har fått då :)

Hoppas våran lilla tjej blir lika snäll :)

Ha en bra helg :)

Kram

2010-04-16 @ 16:09:09
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

hihiih lika snäll som lucaz var när han var mindre. Han sov också en massa hela tiden. Vad ska ni hitta på i helgen? Kanske kan ses och göra nåt? Tänkte gå till badhuset men det är nog för tidigt för julia. :D



Ja sara jag tror att din dotter kommer vara lika snäll :D hihiih

2010-04-17 @ 06:37:53
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback