textmenu="return false">

Länge sen nu :/

Ja, förlåt för att jag inte har skrivit på nästan en vecka!
 Men har verkligen ingenting att skriva känns det som iaf :/



Men nu över påsk har vi vart lite överallt!

I torsdags: Var vi hos svärfar och åt påsk midda med Johns faster och gubbe och kusin :)

I fredags:
Var vi, min familj, moster me familj och min morbror  hos min mormor och morfar och åt påskmat och fira min pappa och syster!
Sen åkte båda mina systrar och Marcus med hem till oss och sov här! Så vi tog en promenad till fåren & Lammen!
Vi grilla oxå ute på kvällen :) 

I lördags:
 Åkte vi och lämna Amanda hemma hos sig och vi andra åkte in till Norrtälje och skulle köpa pressenter till pappa och syster Petra... Men vi
hitta ju ingenting.... Så vi åkte hem till Edsbro och lämna Petra och Marcus och hämta Amanda igen :) Hon sov här 2 nätter i rad :) Det trodde jag aldrig!

I går:
Åkte vi hem till min farmor & farfar och åt påsk mat! Mina fastrar och kusiner var oxå där!
Och vi fira även min pappa och syster.....
Petra fyllde 18år igår :) Grattis!!

Idag:
Så har vi inte gjort nånting.. Vi har bara suttit här i soffan och myst! John ligger med lillan på bröstet och hon sover! Och jag ska försöka göra lite fint här lite fort... Sen ska vi åka och handla köttfärs, päronklyfter ;)
Vi ska äta köttfärspaj till midda :)

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Vad mycket roligt ni har haft för er :D

2010-04-05 @ 21:54:55
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback