textmenu="return false">

Äntligen :)

Äntligen fredag :)
Julia ligger ute i vagnen och sover i skuggan! För fy så varmt det är ute... Så nu måste jag ha koll på tuttarna i kväll så dom inte blir sjuka! :)
Och jag har städat lite är hemma medans! För i kväll kommer det folk.
Vi ska grilla och vi ska elda! med grannarna och så:) 
och min lilla älskling är på väg hem nu! :)
Så bra då ska vi gå till svärfar och hämta ute dynerna, så vi kan sitta ute! :)

Nej nu måste jag gå..
Vagnen skakar! :P
Nån som har sovit färdigt kanske :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad skönt att allt funkar bra för er! Eddie hade kolik första månaden så jag har haft det lite kämpigt ett tag men det börjar bli bättre.

Visst är det skönt att de fortfarande kan ha de små kläderna! Eddie har stl 50 fortfarande, och jag som köpte på mig hur mycket 62or som helst :P.

Skönt att ammningen fungerar (är sjukt dyrt med ersättning!), jag delammar bara för han blir inte riktigt mätt annars.

Sköt om er! Kram

2010-05-06 @ 10:22:31
URL: http://superpetrah.blogg.se/
Postat av: sarah

Tack så mycket :) Hur går det för er :) ?

2010-05-08 @ 20:56:33
URL: http://langtanefterattblittre.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag tycker du ska lägga ut mer bilder på lilla Julia och sånt.. bloggen blir roligare

2010-05-10 @ 18:26:42



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback