textmenu="return false">

Älskart<3

Åh gud va jag älskar dig Julia!
 Det e helt sjukt att man kan älska en person så mycket! Det går inte att förklara!
Man får aldrig nog med att ge henne pussar och kramar!
Till och med när hon ligger och sover så måste jag vara där och pussa på henne lite då och då!
Och jag vet inte hur många gånger jag gråtit av lycka då du legat i min famn och bara tittat på mig!
JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE<3
Och hon är ända MIN och kommer alltid att vara MIN DOTTER! Så denna kärlek kommer jag aldrig att tappa, det e ju underbat! Tänk att jag alltid kommer ha nån vid min sida nu restan av mitt liv, jag menar inte att John inte duger.. För han betyder ju massor och han kommer jag att älska tills jag dör.. Jag menar lixom att jag har ju alltid JUlIA hos mig! För jag e ju hennes mamma och kommer alltid att vara det!
Jag kommer aldrig vara ensam!
Jag älskar dig mitt barn<3




Idag blir hon 6 veckor gammal<3

Kommentarer
Postat av: jenny - mamma till elina

fin text!

som man säger.. kärleken till ett barn är bara nått en mamma förstår!

2010-04-20 @ 19:17:52
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/
Postat av: Izeta

Kära lilla Madde!

Vad fint du skriver! Det tåras i ögonen på mig när jag läser det du skriver om din kärlek till Julia. Först nu inser jag hur vuxen du har blivit. Att se dig växa upp och bli en sådan klok, snäll och omtänksam person gör mig mycket glad. Kramar till dig kära flicka. Från "faster" Izeta

2010-04-21 @ 08:13:42
Postat av: Moster Petra

Älskar dig Julia/ Moster!<3

2010-04-21 @ 14:59:27
URL: http://mittlivminblogg.blogg.se/
Postat av: Tova

Visst är det sjukt hur man kan älska nån så mycket... nån som man bara känt i några månader :)



hoppas ni har en skön helg !!

2010-05-08 @ 23:14:12
URL: http://trasslet.se
Postat av: Chicmommy

Hejsan!

Mitt namn är Fata och jag håller på med ett projekt om unga mammor. Nu undrar jag om du vill ställa upp med en kort berättelse om det bästa/värsta som du varit med om under graviditeten/förlossningen/tiden som mamma.



Det är ganska så bråttom så jag skulle behöva ditt svar snarast.



Vänliga hälsningar och tack på förhand

2010-05-18 @ 17:50:36
URL: http://chicmommy.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback