textmenu="return false">

Täby

Ja i dag var vi ju till täby :P
jag köpte bara en stickade klänning eftersom jag ska shoppa loss med Amanda på torsdag, men hitta jätte mycket som jag ville ha idag! så på torsdag blir de många kassar hem (A)





Sen har jag inte hunnit gjort så mycket mer idag! Älsklingen gjorde tunnbrödsrulle till midda så nu e jag proppmätt xD  så nu blir det väl plugga lite till körkortet!!!! :D Jag låg faktiskt vaken till 2 i natt och plugga körkortet :P och såklart skulle jag ju också gå upp 5.30 i morse :O så 3½ timme vart de inatt :P

Kommentarer
Postat av: Camilla:D

klänningen va verkligen jättefin:D åå jag kom just på en grej, jag glömde ju å köpa nåt till Jens..

2009-10-26 @ 19:05:50
Postat av: Madde

Sv: Tackar! :) Ja juste, och nagelack :O :P heheh

2009-10-26 @ 19:21:14
Postat av: Anonym

Skitsnygg klänning! Var är den köpt? :)

2009-10-27 @ 15:15:21
Postat av: Madde

Svar: Tack Tack! Vero Moda i täbycentrum

2009-10-27 @ 16:02:30



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback