textmenu="return false">

Nu blir det fredagsmys!

När älsklingen kommer hem så ska vi åka in till Norrtälje och hämta vår nya soffa som har kommit =D
Sen blir det handla lite! och jag vill in på rusta och blomsterlandet ja massor av affärer :P hehe
Sen blir de väl handla nån godmidda och massa godis :) Ska nog försöka hyra nån läskig film också :O så vi kan sitta i den nya soffan och äta lite gott och kolla läskig film och bara mysa med massa ljus! Det är ju HALLOWEEN :O fy så läskigt :O fast hit kommer de nog inga spöken och knackar på inte :) De e ju tur de.. fy.. 
Fast de skulle vara om svärfar kom hit  och hämnas på oss ikväll för att vi gick dit i påskas utkläda till häxor :P (a)   Hahah

Kommentarer
Postat av: Petra

Hhaha ja han kanske kommer med lie o scream mask;):P

2009-10-30 @ 15:05:28
URL: http://mittlivminblogg.blogg.se/
Postat av: Madde

Svar: Hahah jaa de tror jag också :O fan då dör jag!!! För har ju så stora förnser runt hela huset :O fyfan!!!

2009-10-30 @ 16:04:36
Postat av: Anna

Härligt att få se lite bilder så man vet att det börjar närma sig. Det känns lite tråkigt att inte få va med där hemma.



Om jag känner min far rätt så kommer han nog att hitta på något:P:)HAHA



Jag håller på att förbereder mig inför ett poolparty:P De firar inte halloween som vi gör:P Men det blir nog trevligt än då:) fast lite häxinspirerad outfit har jag nog;)



HA en super nice halloween:) hälsa bror och lillen:)



kram!

2009-10-31 @ 02:08:25
Postat av: Madde

Svar till Anna: :) Jaa de e lite tråkigt!

Heheh ja vi får väl se senare i kväll ;) Lule och Erika kommer ckså ikväll ;)

Oj så kul :) Va härligt att få bada xD



TackTack ha de bra!

Dom hälsar tillbax :)

Kramar!!

2009-10-31 @ 14:49:10



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback