textmenu="return false">

JAHA

vakna precis!
Trodde mamma skulle komma vid 1 tiden men nej hon kommer vid 4 ist!
åhh va ska jag göra nu då hela dan?? :(
 Och John måste jobba över också!  Tråk dag!!!


I morgon på dan nån gång ska jag hem och sova hos mamma och pappa!
Eftersom jag och Amanda ska åka till Täby på torsdag!

Men frågan är!!!
Om jag ska åka med mamma hem redan nu idag och följa med pappa och syster på hockey och sen sova där i natt också??

Då blir de sova där 2 nätter själv utan älsklingen och vovven!
Men de kan nog behövas :)

Va tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Petra

åka i morgon till oss:P

2009-10-27 @ 12:16:18
URL: http://mittlivminblogg.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback