textmenu="return false">

Tisdag den 3 november

Jag kunde verkligen inte somna i går kväll!! Fast så e de nästan varje kväll!   Jag somna klockan 3 tror jag, för då börja våra bästa år! :)

Jag kan inte somna för jag kan inte ligga på mage de känns bara så konstigt, på höger sida kan jag inte somna på för tjejens huvud ligger precis på min urinblåsa så hon trycker på där hela tiden då när jag ligger åt de hållet :/ då måste jag gå på toa hela tiden :P  Sen när jag ska ligga åt vänster då bara sparkar hon så de gör ont på den sidan :O  Sen på rygg e inge skönt för jag vill ha kinden nere i kudden :P    

Så hon och jag kommer verkligen inte överrens om hur vi ska sova :P heheh men de jobbigaste e ju att hon sparkas som hårdast jämt på kvällarna när jag lagt mig :) Men det e mysig på samma gång :)

Våran lilla flicka i vecka 19 :)

Ser ni att hon har armen upp och handen på pannan ? =)


Idag har jag iaf vart i skogen me Rinjah sen kollat lite på tven!
Och damsugit har jag också gjort :) som JOHN INTE kommer se (förens jag säger de) :) och han kommer komma in me sina leriga skor och dammiga jobbabyxor in i vardagsrummet för att säga hej INNAN man tar av sig skorna vid dörren :P  hahahah ja, de e MIN 23 åriga kille de  :O HAHA  =D  
Ska nog ner och tvätta en maskin också!


När älsklingen kommer hem blir det fläskfile med potatisgratäng :)
OCH i kväll är de ju ANDRA AVENYN =D



Idag e det den 3 november vilket betyder att JAG fyller 19 år om  9 dagar xD

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback