textmenu="return false">

Svar på alla frågorna!

Nathalie:
Är du lycklig?
Och har du någonsin ångrat dig för att du flytta hemifrån, eller är tillsammans med John, eller att du är gravid? Har du någongång tvekat på dom sakerna eller önskat att det var ogjort?

Puss o kram ;) haha, nu fick du ngt att tänka på! <3

Svar:
* jag e världens lyckligaste! jag har en toppen sambo, villa, hund och barn! kan inte lbi bättre :)

* Jag har faktiskt aldrig ångrat att jag flyttat hemifrån. Men visst har jag saknat att få vara "hemma" med dom andra och göra de dom gör.

* Jag har ALDRIG ångrat att jag e tillsammans med John. och kommer nog aldrig ångra de livet jag har med John idag heller. Har ju ändå en familj med han!

* Nej att jag blev gravid har jag verkligen inte ångrat. För de e det bästa som har hänt mig. Och kommer aldrig ångra mig heller. Jag alltid velat ha barn. JAG ÄLSKAR BARN!!

* Neh, jag har inte tvekat på dessa saker en enda sekund! Vill verkligen ha det så här!



Anonym:
Vad ska lilltjejen heta?
va hade "bebisen" hetat om det hade blivit en kille?
Hur berättade ni det för era föräldrar? va sa dom?
vart köpte ni Eran hund någonstans?
vad är din favortit mat rätt?

mycket bra blogg :D


Svar:
* Hon ska heta Julia!
* Hade de vart en pojke skulle han få heta William.

* Jag behövde inte säga nått till mina föräldrar :) När vi var till dom en dag i Augusti så satt mamma och John vid bordet i köket och pappa stod i dörr hålet och jag vid bänken och öppna ett brev :) och medans jag står där och öppnar de så säger min mamma "nej men gud så tjock du börjar bli" och jag bara stod och glodde på henne och John! Hahah John bara glor på mig! :P vi sa ingen och så kom nästa fråga från mamma "eller e du gravid?" Då bara log jag och blev röd i ansiktet :) Så vi behövde inte säga nått till dom mer än att le! Hehe^^

Till Johns föräldrar: Så gick vi till hans pappa samma kväll som mina föräldrar fick veta det, Så satt vi 3 i soffan och John säger "Vi har en sak och berätta" och så sa han "Du ska bli farfar" och Stickan han bara ler och säger ja visst de där! :) jag har känt på mig de där längre jag! :) Va kul!  
John ringde till sin mamma på kvällen där med och sa att hon skulle bli farmor! och hon blev hur glad som helst att hon skulle få bli farmor :)  Alla Blev jätte glada verkligen! Dom e så stolta!!

* Jag fick våran hund i studentpresent :) Av john!

* Oj, va svårt! Jag gillar all mat :D men just nu när jag e gravid så vill jag nog helst ha nån maträtt man kan ha ketchup till, eftersom jag har blivit tokig i ketchup och mandariner nu i min graviditet!  :P haha


Anonym:
Hur tror du att du blir som ung mamma?

Svar:
* Oj, svår fråga hörru! :)  Men jag kommer nog bli som vilken annan bra mamma!  jag kommer nog bli en riktig höns mamma :) Hihi


Jag:
När kom du på allt detta med att bli mamma?
När har du tänkt till ett syskon till denna bebis?
Tror du att ni två kommer leva för evigt ?
Hade du velat ha en pojke?
Vad är du mest rädd för under förlossningen sedan??
Vad ska hela hennes namn vara?

Svar:
* Jag har alltid älskat barn så det har aldrig vart nån tvekan att skaffa barn för min del i nuet eller senare i livet. Mamma ska jag bara vara :)

* om 2-3 år kanske! Först måste jag skämma bort denna lilla flicka (:

* Som de känns just nu och om jag får betämma så kommer vi dö tillsammans som världens lyckligaste par/familj som har vart gifta i 60 - 70 år :P  

* Det har inte spelat nån roll om de blivit en pojke eller flicka! Men jag hoppades faktiskt mer på att de var en flicka :)

* Jag e inte rädd för att föda. Men de som skrämmer mig mest e  Epiduralen!!  JAG E LIV RÄDD FÖR SPRUTOR!!!!
Men annars ska de bli väldigt kul att föda och ÄNTLIGEN få bli mamma :) och att hon kommer ut så man får känna bebisdoften!!

* Karin JULIA Regina Blom!

Anonym:
När blev du av med Oslukden?
hur många seriösa förhållanden har du haft?
Har du rökt någon gång?
vart riktigt full?
Gillar du att shoppa?
hur många djur har ni?


Svar:
* 14 - 15 år

* 2 stycken!

* Jag har vart smygrökare i nån månad bara, sen fest rökte jag bara!

*Ja fy ja, de har jag! Så full att jag fått minnesluckor till och med!

* Ja de gör jag :) men tyvärr inte så mycket nu när jag e gravid!! Hittar inga fina kläder nu :'(

* Vi har en hund på 7 månader, 1 kanin på 6 månader och massa fiskar!
Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback