textmenu="return false">

Snart åker vi =D

Nu ska vi åka och handla lite saker vi ska ha med oss till Ullared!

För i natt klockan 3.00 kommer mamma och pappa och hämtar oss! ojoj mitt i natten :O :P men kul ska det bli!

Men lite jobbigt att lämna bort Rinjah till Johns mamma! ska lämna henne redan i kväll :'( och hämta henne på söndag :'( och jag ska ha hem henne på engång när vi kommer till Rånäs! ska INTE hem innan!   Hon kommer inte få sova i sängen som hon ÄSLAKR och inte få sitta i soffan som hon jämt gör här hemma! Hur ska detta gå? :'(
Hon ska få ha sin korg att få sova i :o och de har hon aldrig gjort! hon har bara sina leksaker i den!
Min lilla shoffsan!!! 

aja Jag får väl tänka på nått annat under helgen! Får väl tänka att hon e hemma här hos oss och väntar på oss med massa nya hund leksaker och hundben och nytt halsband! =)


Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback