textmenu="return false">

Sängen

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen som NITONÅRING för första gången!
Coolt :) Vart tar tiden vägen egentligen?

Herregud, jag kommer fortfarande ihåg när jag fyllde 13 :O och de var hur kul som helst att få fylla tonåring :O då var man *STOLT* 
men de var för 6 år sedan de!
Ojoj!

Tänk va mycket jag har gjort på 6 år! 

 Har slutat 9:an
Tog moppekort :P
Bytt skola
Har tagit studenten
Blivit undersköterska
Fått tandställning
Har flyttat hem ifrån!
Har förlovat mig
Har skaffat hund
Och barn!

Ja, nu e jag STOOOR!   



Godnatt
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jaha, då förstår jag :)

Så lite så, och tack själv :) <3

2009-11-13 @ 11:11:20
URL: http://delavmittliv.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback