textmenu="return false">

mår verkligen PISSSSSSS

Fy fan hur jag mår... jag mår verkligen piss!!!    
kom upp ur sängen kvart över 5 nu i eftermidda! Hoppa in i duschen och sen tog jag mig i kragen och koka ett packet nudlar... får inte i mej ett dugg annars! och de behöver lilltjejen!!!  Sen tvinga jag John att följa med mig ut i skogen! MÅSTE få frisk luft kände jag! De var skönt! Sen gick ja hem till svärfar för att sno hans Norrtälje tidning så jag har nått att göra! nått jag orkar iaf!

Jag e AS sugen på TOMAT :O och massor av frukt :S  Så klart bara för att jag INTE har de hemma!!!!
Men älsklingen vill iaf åka och köpa de för han e ju sugen på SNUS och COLA :O så jag får väl gå och klä på mig nått sen åka!  ojojojo.... Men jag e iaf NYTTIG!!!!!! =)



I morgon ska jag till barnmorskan också :O hur ska jag orka det dåh?

Hos barnmorskan i morgon ska jag:
*Ska lyssna på lilldoris hjärta
*ska kolla min puls
*Ska väga mig
*Ska ta blodprov
*Ska ta stick i fingret
*Ska mäta magen
* Och kissa ska jag få göra med :P


Nej nu måste jag gå :O har nån som står och tjatar på mig!!!  :P Vem nu de kan vara för söt sak? (a)
Kommentarer
Postat av: Anna

Hejhej,

Ville bara säga grattis till er. brukar läsa din blogg, önskar er all lycka till. =)

2009-11-18 @ 19:52:44
URL: http://annalindacarlsson.blogg.se/
Postat av: Astrid

Grattis till er kanske man ska seja!! :D<3

2009-11-20 @ 13:20:04
URL: http://meercii.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback