textmenu="return false">

Måndag = Ullared

Måndag, fy idag har jag inte gjort ett piss som vanligt...
Eller jo hörrni :O
 jag har vart hos barnmorskan och fått nya rör XD så nu jävlar ska jag pissa på :P
Så i morgon ska älsklingen lämna de :P hihi
 ikväll blir de bara sitta och kolla på Ullared och grannfrejden!

Åhh vet ni ? :O
Igår kväll så gick älsklingen in i lilltjejens rum och låste in sig :( hur länge som helst!
Han slog in massa packet till mig :P hihih
Så kom han ut  och skulle ha mer packetpapper:O mm han gjorde av med 2 packetpappers rullar och en hel rulle med snörren som han hade köpt:O åhhh
och så ska han slå in en till sen :O
åhh jag e så nyfiken :P

Va kan de vara?
Och så många!



Min lilla älskling<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback