textmenu="return false">

HELVETE........................

Fan i dag e jag riktigt arg........  Inte på älsklingen eller så utan på SL....................
 Jävla helvetes jävla skit!!!!!!!!

Ja, jag skulle till barnmorskan idag så jag skulle ta 14.20 bussen som går från Varleda, aa så jag med ut me huden och allt så jag e färdig 13:55 så jag går ut då för bussen åker förbi två gånger så jag tänkte, då hoppar jag på första vändan så slipper jag sitta och passa bussen på vägen tillbax..
Mm så klockan 13.55 går jag ut och den ska komma runt 14.00 första gången och typ 14.25 nästa så jag står där.. Och den bussen ska gå från Rånäs 14.35.
Men de kommer ingen 14.00 och ingen heller 14.25.....
Så jag stod och vänta på den dära jävla bussfan från 13.55 till 14.40........

Och inte med att jag stod där i 45 minuter, de snöa ju som fan så jag vart ju blöt, såg ju ut som en slickad katt i skallen....   och hade mina nya skor också, mmm jätte varma och go... ELLER INTE!!!  fan så kallt.... och inte kunde jag sitta heller (jag kan inte stå i längre tid)  så de bara snurra i skan!!!!


Varrför kom den inte?
Det står att den kör på skoldagar bara, ja men e de inte skola för dom små barnen då?
Fanfanfan.....   Jaha barnmorskan då?




Åhhh, ja nu sitter jag iaf här INNE i soffan med en glad hund som slipper vara hemma själv!
Har ont i huvudet så de bara snurrar och fötterna känner jag inte av!!!!!

Nej nu ska jag ta och plugga till KÖRKORTET för bussar e ju fan inge att lita på ... FAN!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, söta pojkar vi har :) haha

Jaha, va har ni för speciellt hus ?! ;) haha

Javisst självklart skulle va kul o träffas mer :)

och jag måste ju få se din söta bebis :)

Puss o kram <3

2009-11-05 @ 16:49:42
URL: http://delavmittliv.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback