textmenu="return false">

Fredag IGEN

Ja idag har jag, syrran och Marcus vart i Norrtälje!  =)

4 saker som INTE gått bra för mig idag!!!!!!

1)  Jag skulle lämna mitt papper om moderskapsbeviset till försäkringskassan!  ja såklart så hade försäkringskassan flyttat till skatteverket! Så vi gick till skatteverket som ligger vid polisen för att lämna mitt papper! Ja, så kommer vi dit och så står de på dörren " Vi har flyttat från och med 5 november, till Försäkringskassan"    :O eh jaha, och vart fan har FÖRSÄKRINGSKASSAN då tagit vägen?  för där dom var förr e dom inte, och inte hos gamla skatteverket:O aja så jag får lämna papret nästa vecka nån gång!!!!   

2)  Jag skulle köpa nått till pappa idag som han ska få på söndag och idag var de sista dan jag kunde köpa nått eftersom jag ska vara där nu hela helgen, ah tror ni jag hitta nått dåh?
NEEEJ!!!  :@
 Jaha, hur ska jag nu göra?


3)  (När min barnmorska ringde mig förr så sa hon att jag bara kunde komma ner nån dag för att hämta nya rör, och jag behövde INTE boka tid sa hon!)

 så på vägen hem idag tänkte jag att jag skulle gå till min barnmorska för att prata lite och sen hämta nya rör!
Så jag kliver av bussen i Rimbo och så kommer jag dit och rycker i dörren :O  DEN E LÅST!!!!!!!!!!
Det e kol svart i alla fönster och på dörren står det "Vi har öppet mån - fre  8.00-16.30 , vänligen boka tid "
För de första så sa hon att jag kunde komma när som helst utan att boka tid eftersom jag bara ska hämla lite saker... För de andra så var jag där klockan 14.00!!!!!!!
Så i dag blev de ingen barnmorska heller!! 

4)  När jag hade kommit hem och älsklingen också så skulle vi bara fixa lite här och sen åka till Thuns :) 
Ja och så sitter jag i soffan medans han tänder en brasa, sen kommer han också och sätter sig i soffan och börjar kolla på tv... sen när jag tittar på han så SOVER HAN :O 
 Han har sovit sen halv 5 nu :/ och klockan e 19.00 :(
Så här sitter jag helt själv.. och han sover och hunden också :(
Så de blir ingen Thuns heller!!!!



Åhh va e de för fel på mina dagar då jag äntligen ska göra saker? :O

Så på måndag måste jag göra om allt igen :(
jag måste hitta försäkringskassan i Norrtälje och lämna mitt paper, jag måste hämta ett rör i Rimbo
 så jag kan åka och lämna de röret igen på tisdag morgon!!
Ojojoj!!!

 


Det ända jag fick uträttat idag var att få ett nytt bank kort :)
eftersom mitt e helt paj!! :) men ett nytt kommer nästa vecka (=

Aja nu ska jag gå och tröst äta lite!

i morgon ska jag åka till mamma och pappa kvart i 8 på morgonen!
så måste nog somna tidigt i kväll :P

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

du kan skicka det pappret till dem. det gjorde jag.

2009-11-07 @ 02:10:13
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback