textmenu="return false">

1 November

När vi vakna så gick vi ut på engång :P jag åt en fralla ute och John gjorde en brasa! så nu har vi eldat upp vår gammla soffa och gardinerna som satt uppe här förr!

Sen har vi vart ute i skogen och jag plocka grå mossa :P så nu har jag suttit och gjort lite fint i huset :) hihi ni ska få se!

sen har vi vart till svärfar och lånat badkaret :P så nu har vi badat hunden också! För hon kliar sig så himla mycket så nu har vi badat henne me nått lopptvål :P hehe så hoppas de blir bra nu! 

Och nu sitter John vid datan och kollar på Ullareds hemsida :) Tror han e på väg dit :P hiih (a) Han har väl tröttnat på mitt tjat dit :P Ska kolla efter hotell så vi kan sova där en natt!  Sen ska jag höra med mor & far om bara dom två vill följa med oss! =) 

Nu ska John börja skruva ihop spjälsängen :P så kan vi börja måla den :P jag vill ha den svart :P hehe Det blir nog fint tror jag =)   

Senare i kväll ska vi spela bingolotto :P hahah jaa de e as kul :P haha    jag känner mig som en pensionär, bara sitter hemma hela dagarna och på helgen e största höjdpunkten BINGOLOTTO :O hahahah Ojojo  Hoppas dom sista 119 dagarna går fort så min vardag blir annorlunda :p 

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Svart spjälsäng kan bli riktigt snyggt faktiskt. :D Funderar på om vi ska måla om våran också. :D

2009-11-01 @ 23:10:31
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback