textmenu="return false">

julmarknad idag

Jag gick upp halv 11 imorse, fast jag e dötrött! men måste verkligen komma upp i tid nu! kan inte sova hur länge som helst!
Har precis ätit frukost och packat allt jag ska ha med mig hem till mor och far!

För klockan 2 ska vi åka till mamma och pappa!
Vi måste lämna alla saker och hunden där :p
och sen ta med mamma och amanda och åka in till Norrtälje!
för vi ska gå på julmarknan där och gå in i några affärer för jag MÅSTE hitta en ny jacka :O
jag kan snart inte dra igen dragkedjan på min vinterjacka
:'( De blir kallt om magen!!!

Sen ska vi också kolla på lucia grejen klockan 4 nere på stan!
eftersom kusinen e med i år!
Så idag får jag nog också träffa faster och alla där nere:)

Nej nu ska jag gå och sminka mig!

Kommentarer
Postat av: Reggi

haha jag vet men hällre jobbar jag ;)

2009-12-06 @ 18:32:12
URL: http://ginise.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback