textmenu="return false">

Sov dax?

idag blev det iaf 1 julklapp mindre! så har bara julklappar kvar till pappa nu!
När ska jag hinna köpa de då? i helgen? Nej de får jag nog fixa en kväll nästa vecka!
Ska hem till mamma och pappa på söndag eller om vi kommer redan på lördag?!
vet inte riktigt än, vad helgen bjuder på?
Ska iaf bo hos dom nu i två veckor!
För dom ska få ha Rinjah där om dagarna medans John jobbar och jag kommer vara bort hela dagarna nu fram till jul XD Så de så ;)
Blir ni lite nyfikna nu? ;)

Nej nu ska jag gå och lägga mig!
ska ju upp 9.00 i morgon :O
Ska till BARNMORSKAN!!!
Och de e alltid lika roligt :P haha
man får ju lyssna på hennes lilla hjärta!
och det e en sån trygghet ska ni veta! man blir helt varm inom sig när man hör de dunka! Man blir så lycklig!
och sen får man ju alltid ställa sig på den där jävla vågen :O Fy..
Fast egentligen gör det inte så mycket, man ska vara STOR när man väntar barn! :) ^^ Hihi

Skriver i morgon när vi kommer hem från barnmorskan!
Godnatt mina kära!

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback