textmenu="return false">

Sötnöt

Idag när jag var i Rimbo så åkte vi förbi cafet vad heter den? Rimbos gobit? eh skit samma! Men när John och jag åkte förbi där idag iaf så såg jag

en fantastisk fin människa där utanför!
Han är vacker, sån sötsak!
och jag blev påminnd om hur mycket man verkligen kan sakna en sån fin person!
Och jag älskar den människan sååå mycket! <3


Synd bara att jag aldrig får se han lika mycket nu som vi gjorde när vi var mindre!
vi var jämt!! varje helg, lekte hela tiden hos våra mor / far föräldrar, vi bowla, åt på resturanger tsm, Du ringde mig nästan varje kväll/natt för du ville prata! Och jag saknar det!

nu hinner/får man knappt se han!  Men jag saknar han sååå! :'(



Jag älskar han<3





Kommentarer
Postat av: regiii

Hur är det me magen stora :D??

2009-12-04 @ 18:16:29
URL: http://ginise.blogg.se/
Postat av: regiii

hehe ne vart har du dem? :D

2009-12-04 @ 19:33:21
URL: http://ginise.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback