textmenu="return false">

SNÖ

Gud va de snöar här!!!
Fast Rinjah verkligen älskar snön :P de e jätte kul att gå ut med henne nu när hon bara vill leka i snön med en :P
De e ju hennes först snö ju :)

älsklingen och Tommy e ute och leker med sina crossar/fiddy!
Så jag och rinjah sitter in och myser! Med alla fyra ljus tända! För de e ju fjärde advent idag xD
Ja, om 4 dagar e de julafton! Jag bara längtar!!
Fast jag vet ju att jag inte kommer få nått från älsklingen, men de gör inge :D
För vi har kommit överrens om att vi ska köpa en systemkamera ihop sen efter jul isf! För de e nått vi behöver ha hem! Vi har allt annat! 
Vill ju kunna ta fina kort snart då lillen kommer!

Snart ska vi gå ut Rinjah och jag och leka mer i snön :) Sååå kul!
Sen gå till svärfar och fika! Så tråkigt när inte älsklingen inte e hemma/inne!
Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

ååh vill också ha en sådan kamera men synd att dem kostar så mycket. :(

2009-12-21 @ 00:36:33
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback