textmenu="return false">

Ska bort i kväll!

Lule ringde också när vi var inne hos barnmorskan! Så john ringde upp sen!

Och Lule och Erika ville att vi två skulle komma till lules pappa ikväll och basta med massa folk!
Fy säger jag bara :P fan ska jag gå och visa upp min stora mage i bikini för alla där? ska dom få se alla mina bristningar jag har på mina stora mjölktuttar, enorma mage och lår? fyy :P va hemskt!!! stackars folk säger jag bara :P haha
fast tur att de e vinter ute så de e mörkt redan vid 16 :P (a) Hahah
Ojojo!!!! Aja jag får ta det med en nypa salt! och bjuda på mig själv! =D
Kommentarer
Postat av: jenny - 17 och mamma i februari

Ingen gravid kropp är perefkt, alla är unika =)

Nästan alla gravida får bristningar, det hör till och finns tyvärr inte så mycket man kan göra åt saken, det beror ju på hormonerna och hur elastisk huden är. Men håller med dig, vi gillar dom inte :P

2009-12-06 @ 17:22:56
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback