textmenu="return false">

God morgon

Godmorgon godmorgon!
Rinjah och jag har legat vakna sen 4.45 i morse... och nu e vi trötta!
nu när man ska stiga upp och gå ut på en låång promenad!
åhh de e ju så kallt och halt här ute! :( Men måste iaf vara ute minst 1 timme med hunden! för annars har jag ingen soffa kvar här hemma :'( 
Hoppas den e hel! (a)

jag gick upp klockan 7.30 direkt efter julkalendern ;) hihi
Satt mig och gjorde en redig brasa och sen hamna jag här
oh nu sitter jag och äter frukost! :)
Ska packa min lilla väska också innan jag går till bussen!
Ska ha med mig alla papper och massa mandariner(a) och mina goa tomater jag köpte igår!
så de ska jag äta medans jag väntar:) hihi


Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback