textmenu="return false">

AJ!!!

Nu har rinjah och jag vart ute ett tag! sen gick vi till svärfar också! Vi satt och kolla på skidskytte på tven :P hehe Rinjah har ju fullt upp att passa Axel (Katten) när hon e där! men var där iaf 1 timme! :)

Asså varför ska JAG gå på vägar där de e som halast? asså jag fattar inte! jag kan fan lika gärna gå i diket där de e mest snö ist! Åhh!
Tror ni jag halka bara när jag gick till svärfar då?
Jaa klart jag gjorde!
Så nu har jag as ont i vänstra handleden och rumpan och lite i nacken!
Va trött jag blir!


John och Tommy e fortfarande ute och kör :O
Fryser dom inte?
Dom har ju vart ute i flera timmar nu!

Nej nu ska jag gå och ****** !!


Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback