textmenu="return false">

25/12

Nu e julen över! :) skönt! hihi :)
vill bara att de ska bli 1 mars!  xD

Idag har vi vart hos min mormor & morfar!
och när vi kom hem där i från så gick jag och Rinjah och la oss i soffan! och där somna jag och vakna nyss!
Jag har blivit sjuuuk!
E jätte förskyld och tung i huvudet! :'(
Vill inte vara sjuk!

i morgon kasnke vi åker någonstans och går på mellandags rean =) Kuuul!
Men får se först om jag e pigg i morgon bitti eller om John kasnke får besök av Tommy!
Vi får se vad som händer!

Just nu står john i lilltjejens rum och plockar alla soterade kläder och lägger de i stärre påsar! så vi ska börja tvätta alla nu efter nyår!
kuul :)  nja inte så kul kanske!
För de e några påsar! och man ska ju ha någonstans att hänga de blöta kläderna också?! :/
Så nu ska jag gå och hjälpa till! :P
Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback