textmenu="return false">

23-åring = Sinil

Och vet ni va min karl gjorde i morse dåh?
Jo, han lova i går kväll att HAN skulle ta med alla papper vi behöver hos barnmorskan idag! eftersom han åker bil!
Så jag slipper gå och bära på dom hela vägen ute nu när de regnar! (Dom får inte bli förstörda).
tror ni han lägger papprerna här ute på altan medans han bara ska hämta en sak?
JAAAAA....   Så han glömmer dom...
och tror ni han säger de till mig att dom ligger ute på engång? neej en hel timme senare så säger han att papprerna ligger ute..  :O
Och de regnar ute?
åhhhh... :p Gubbar.....
Så här sitter jag med smocksura papper som måste hinna torka på två timmar... :P

Vad ska man med glömska gubbar till?
Kommentarer
Postat av: Frida Frigren

Haha vad kul :p Hihi nej men fan vad drygt :p haha killar, vad ska man med dom till egentligen;-):p puss

2009-12-04 @ 11:46:59
URL: http://allasalfons.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback